Monday, June 13, 2011

Ananass...A Pineapple

Mulle ei meeldi ringselt heegeldatud linikud. Punkt.
Mulle üldse ei meeldi heegeldatud linikud. Punkt.
Pealegi, mulle ei meeldi heegeldada. Punkt.

Need olid täpselt minu mõtted enne seda üritust. Ja see muutis kõike. Ühtäkki ei tundunudki ringselt heegeldamine enam raketiteadus. Juhuslikult sattusin Buffini blogisse, kust leidsin liniku (koos õpetusega), mis mulle koheselt meeldis. Siin ta on. Nüüd tundub, et heegeldamine mulle juba meeldib... Nojah, tegelikult hakkas mulle Buffini blogist üks teine linik ka meeldima... :o)

Tehtud linasest heegelniidist, heegelnõel nr 1,5.
Liniku läbimõõt 45cm.


Ananassimustriline linik
Crocheted Pineapple Doily


I don´t like circle-crocheted doilies. Full stop.
I don´t like crocheted doilies in the first place. Full stop.
Besides, I don´t like crocheting. Full stop.

These were my exact thoughts before this attempt. And this changed everything. Suddenly, circle-crocheting didn´t seem like rocket-science anymore. I happened to visit Buffin´s Blog, where I found a doily (with tutorial), that immediately met my eye. Here it is. Now I feel like crocheting... Well, actually one other doily from Buffin´s Blog also met my eye... :o)

Made from linen crocheting yarn, crochet hook No 1,5.
Diameter is 45cm.


3 comments:

Diana Tammann said...

Armas linik. Mul käib see linikuarmastus hooti. Varem olid mul ikka laual linikud.... siis jälle polnud mitte ühte ka. Ja kõik olemasolevad kinkisin lasteaiale. ;) Nüüd hakkab mõni uus linik juba koju tekkima. :))

Meeli said...

Näeb tõesti suurepärane välja! Aga ise eelistan ikkagi kootud linikuid, eriti kui Engeli mustrikogumik on nädala jagu laual olnud ;)

Helena (Jenniplika) said...

No ma olen ka kunagi igasuguseid äärepitsidega asju heegeldanud - kaasaarvatud linikuid. Aga sellist "üleni heegeldatud" asja pole küll kunagi teinud.

Aga kootud linikud meeldivad mulle ka :) Aga ma pole ka neid veel ühtegi teinud...

Vot, mida aeg meiega teeb - muudab :) Ära iial ütle iial...