Tuesday, February 5, 2013

Kübaraga kindad



Kinnas ja kübar

Ilmselgelt on mul käsil rohelisemaania. Õnneks on vahendid selleks juba napid ehk siis roheline hakkab mu varudest otsa saama. No üht-teist on, aga ei midagi ahastusseajavat, et öösel magada ei saa.

Kinnastega on mul viimasel ajal mingisugune "aga", sest koon toorikud valmis, aga edasi jääb asi soiku. Nii ka seekord - ega traditsiooni ei saa ju murda. Nimelt võttis kaunistuse mõtlemine aega jällegi pea kuu, aga lõpuks sinna üks organzast "kübar" tuli. Aga lõngajääke sain ühelt lahkelt inimeselt eelmise aasta lõpus kolm kilekotitäit. Ise ta enam ei kudunud. Lõngajäägid tähendasid seda, et mõnda oli kohe poole kilo jagu ja mõnda vaid väike nutsakas. Päritolult "tundmatu looma nahad" ja koostis "mingi segu". See roheline lõng kuulub kategooriatesse "poole kilo jagu" ja "mingi segu". Tikutest tõestas, et tegu ei ole päris sünteetikaga. Ilmselt on villa seal piisavalt, sest kududes kätte proovimisel tundus soe ja mõnus.

Kudusin vardaga 1,75. Randmeosa muster võetud "Haapsalu salli" raamatu äärepitside seast, aga sarnast kohtab pea igas kindaraamatuski.


Kindad ja Semele

Mu armas vanaema rääkis ikka, et tõelisel daamil sobivad kott ja kingad alati kokku. Kui ta veel elaks, saaksin talle öelda, et mul on lisaks mainitud kahele veel kübaraga kindad ja Semele ka.

Kuigi kingad ei mahtunud seekord pildile :)


Kindad ja kott


Pöidla kudusin jällegi kiiluga - minu vaieldamatu lemmik, sest kinnas istub mugavalt ümber käe. Proovisin seekord nii, et kiilu kasvatused teen tavalise õhksilmusega ja kiilukasvatuse kõrvalt 2 silmust koon palmikuna. Arvasin, et tuleb hirmus efektne. Tegelikult ei tulnud. Palmikukeerud ei jää selle lõngaga väga paistmagi. Aga vähemalt õhksilmuste augud on kenasti näha :)



Kinnas ja nähtamatu palmik :)



2 comments:

Triin said...

Nii ilusad sõrmikud! Mulle jäid väikesed palmikud kohe silma, väga tore lahendus!

Helena (Jenniplika) said...

Tänan, Triinu )