Wednesday, December 21, 2011

Tikitud seebid...Soaps with embroidery


Aasta lõpp on läinud suure kudumise tähe all. Muude asjade jaoks on mahti jäänud vähe. Siiski sai tikitud mõned seebid. Viltimistöö ei ole minu käte vahelt. Tikandite tellija sooviks olid Muhu mustri motiivid. Sellised nad seekord siis tulid :)

Pisut on jäänud veel pingutada, et aasta edukalt lõpetatuks kuulutada.

Seniks aga kõigile ärevat pühadeootust!





The end of 2011 has been very hectic. I´ve been occupied with knitting, mostly, but still managed to decorate few felted soaps with motifs from Muhu embroidery patterns.

Happy Christmas time to all of you, dear readers! Only few more days to wait :)



5 comments:

Meeli said...

Kaunid! Neid ei julgeks kasutadagi. Või on võimalik neid taastäita?

Ülle said...

Ilusad jah, liiga ilusad:) Mulle väga meeldivad ja ma kasutaks neid ainult dekoratsioonina, et saaks imetleda.

Martaberta Kompulsiivkuduja said...

Sellise iluga ma pesta küll ei täidiks... Aga imetlemiseks on nad just parajad! Mulle meeldivad!

Helena (Jenniplika) said...

Taastäita neid siiski ei saa :) Aga alati saab uued viltida ja tikkida. Mul endal paar muudmoodi kaunistatud seepi ja tõesti-tõesti, nad seisavad mul vannitoas riiuli äärel. Mitte ei raatsi pesta :)

Diana Tammann said...

Nii ilusad! Tõesti ei raatsiks kasutada, ainult imetleda. :))